Alla inlägg den 3 mars 2011

Av Helene Olsson - 3 mars 2011 21:37

Sitter här i min säng och lyssnar på musik och fantiserar mig iväg till cypern ! Tänker lite på jobbet och hur kul där verkligen är och att jag verkligen har valt rätt linje ! Tänker lite på detta nedrans skönhetsideal, det finns absolut inget gott med det. Detta jävla svältade, bantningspiller, träna tills man spyr. Det är ren hjärntvätt allt detta, smala ben, se alla ben i kroppen, vad är det vi inte fattar med att det inte är nyttigt ? Visst det finns säkert killar som vill bara vill ha skin och ben men de flesta vill att vi brudar ska ha kött på benen och jag vill så gärna kunna kränga choklad och chips PÅ SAMMA KVÄLL utan att ha skuldkänslor eller ångest över att man fått för mycket kcal. Jag var nära på att gå över gränsen med mitt jävla kaloriräknande men jag är så jävla TRÖTT på att sträva efter den kroppen ingen annan än 5% av killarna gillar. Jag (och en massa andra) måste inse att man behöver inte slita som ett jävla as för att få en "ny" kropp som man ändå kommer hitta fel på! ÅRH FUCK SOCIETY !


HANDSOME EH ?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards