Direktlänk till inlägg 16 mars 2010

ren & fin !

Av Helene Olsson - 16 mars 2010 22:14

Nu har jag duschat och är igentligen på mys-humör, men får vänta till imorgon då jag får mysa med min pojke :-) Sen imorgon efter skolan så ska jag hem till min kära mormor och morfar, ska lämna kakor som de köpt av min klass hihi. Och så ska jag titta på en säng jag kanske ska få av dem. Sen blire myspys där hemma med Mr C :-) Hehehe aja nu ska jag snart sova men jag bjuder på denna nya/gamla låten med lilla Justin bieber.. Natti !     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helene Olsson - 3 mars 2011 21:37

Sitter här i min säng och lyssnar på musik och fantiserar mig iväg till cypern ! Tänker lite på jobbet och hur kul där verkligen är och att jag verkligen har valt rätt linje ! Tänker lite på detta nedrans skönhetsideal, det finns absolut inget gott m...

Av Helene Olsson - 24 februari 2011 14:22


Herregud va dålig jag är på att blogga.. Jag tänker hela tiden "tar det sen" haha. Men sen har jag så många tankar som jag vill skriva ner. (som någon säkert igentligen inte bryr sig om). Fast då kanske jag skulle behöva en dagbok eller nåt. However ...

Av Helene Olsson - 20 december 2010 18:27


Efter ett brutalt långt uppehåll så har jag bestämt mig för att börja skriva lite om min vardag hiho, och mina helger och fett roliga dagar i köket!   Idag i köket så skulle vi städa rigält! Sen blev det marängswiss.. no success heh :( Jag missad...

Av Helene Olsson - 6 juni 2010 21:17

helt galen helg asså! Fredagens kalas började med att jag och min pojkvän mötte upp hans kompis Simon och hans kompisar Emilia och André, eller först så var vi på coop och köpte present åt han som fyllde år haha, först siktade min pojkvän in sig på e...

Av Helene Olsson - 22 mars 2010 21:01

Ett halvår med älsklingen idag och dagen bestog av en massa mys och god mat! På onsdag blire Nova med älsklings laura!! Som man inte träffat på omoget länge haha ! Sen blir det presentköpande & shopping till ett pojkvän ! aja, nu ska jag .. inte göra...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards